' /> ' />
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
PT EN
header top image

PhD Viva of Doctoral Programme in Textile Engineering - Tânia Daniela Eugénio Tavares Back

Thursday, 1/15/2026   
On the 15th January, the PhD thesis Viva of Tânia Daniela Eugénio Tavares, Msc, from the Doctoral Programme in Textile Engineering will take place. Thesis title: 'Topical, multilayer therapy based on Nisin Z and CW49 co-adjuvant actions for diabetic foot ulcer care'.
Location: As provas serão realizadas na Sala de Atos da Escola de Engenharia da Universidade do Minho (CA-02-00-32-23), no Campus de Azurém, Guimarães.

Time: 14:30

Supervisor: Helena Prado Felgueiras; Joana Isabel da Costa Antunes; Carla Manuela Pereira Marinho da Silva

President:
Doutor Raúl Manuel Esteves de Sousa Fangueiro, Professor Catedrático do Departamento de Engenharia Têxtil da Escola de Engenharia da Universidade do Minho.
Jury:
Doutora Isabel Cristina Aguiar de Sousa e Silva Gouveia, Professora Associado do Departamento de Ciência e Tecnologia Têxteis da Faculdade de Engenharia da Universidade da beira Interior;
Doutora Mariana Contente Rangel Henriques, Professora Auxiliar com Agregação do Departamento de Engenharia Biológica da Escola de Engenharia da Universidade do Minho;
Doutora Helena Prado Felgueiras, Investigadora Principal do 2C2T – Centro de Ciência e
Tecnologia Têxtil da Escola de Engenharia da Universidade do Minho;
Doutora Carla joana Santos Marinho Silva, Diretora do Departamento de Química e Biotecnologia do CITEVE – Centro Tecnológico das Indústrias e de Vestuário de Portigal.